سرگرمی
چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : www.loxblog.com

چاه مکن بهر کسی............................................خسته میشی.



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت11:20---12 تير 1392
سلام دوست خوبم . خوبی؟الهی همیشه خوب و سلامت باشی
من خودم یکی از کاربرای قدیمی و یک ساله ی لوکس بلاگم
اینم آدرس وبلاگم==www.alireza0192.loxblog.com
الانم اومدم دعوتت کنم به بهترین چت روم و تمیز ترین و پاک ترین چت روم جهت دوست یابی و گفت و گو و سرگرمی . خودمم نزدیک 4--5ماهی هست که توش فعالیت میکنم و ناظر اینجام
این روم فقط دو تا مدیر و سه تا ناظر داره یعنی اگه تو یکی دو هفته توش فعالیت خوبی داشته باشی میتونی ناظر شی البته یه سری شرایط هم داره که بعد ناظر شدن باید سعی کنی انجامشون بدی . خوب اینم آدرس اون رومی که بهت گفتم=====www.lokschat.ir
منتظرتما ، دم شما گرم که حتما میایی ، به دوستای گلت هم این چت روم رو معرفی کن تا ما با اونا هم آشنا شیم
و در ضمن شلوغ ترین ساعت روم 9شبه البته توی دیگر ساعت های روز هم کابرای زیادی داره
فدای تو . بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس reza098.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1